potentiële klanten, met concrete
interesse
in jouw product.
en dat élke dag in je mailbox
of rechtstreeks in je CRM-systeem.

Als bedrijf ben je voortdurend op zoek naar nieuwe klanten. Maar vaak lijkt die zoektocht - door de vele concurrentie op de markt - meer te neigen naar een onmogelijke ontdekkingsreis. De tijd dat klanten zich spontaan kwamen aanmelden voor een offerte lijkt voorbij, maar wat als wij je vertellen dat we jou daarin kunnen helpen? Wat als wij jou mogelijke klanten op een presenteerblaadje zouden aanbieden?


Bij lead generation zoeken wij naar jóuw klanten. Op onze online advertentiekanalen maken we reclame voor jouw producten en/of jouw diensten. Mensen met concrete interesse worden vervolgens in contact gebracht met geschikte leveranciers, waaronder jij.
 

Je leest het goed: wij zorgen voor alle online activiteit die nodig is om bezoekers naar jouw bedrijf te leiden. Door middel van onze reclamecampagnes komen bezoekers op onze website terecht. Daar krijgen ze meer informatie over de producten en diensten die jij aanbiedt. Hebben ze interesse, dan laten ze hun gegevens achter. Op die manier promoten we jouw expertise dagelijks bij meer dan twee miljoen Vlaamse en meer dan een half miljoen Waalse gebruikers, die staan te popelen om met jou in contact te komen.

vraag een gesprek aan

dankzij ons call center
worden al jouw leads
op kwaliteit gecontroleerd

Eens een lead bij ons binnenkomt, stopt het verhaal niet. Ons in-house callcenter belt elke lead na, om er zeker van te zijn dat we je enkel leads bezorgen met een échte koopintentie. Zo zorgen we er niet alleen voor dat onze leads kwalitatief zijn, we helpen jouw bedrijf ook een betere reputatie uit te bouwen bij jouw klanten en verhogen het enthousiasme bij jouw sales medewerkers. Want hoe leuk is het om elk telefoontje te kunnen omvormen naar een concrete afspraak en mogelijke deal?

Mensen die niet bereikbaar zijn, of niet geneigd zijn om over te gaan tot een aankoop, gaan er uit en worden niet naar jou doorgestuurd. Dat spaart alvast heel wat tijd voor jou en je sales medewerkers. Bovendien is ons call center erin gespecialiseerd om de juiste vragen te stellen tijdens het eerste telefonische contact. Zo kan jij aan jouw verkopers alvast wat eerste informatie doorgeven over de mogelijke opdracht.

(semi-)exclusieve leads,
want niemand houdt
van vijf offertes

Naast de uitmuntende kwaliteit van onze leads is ook het (semi-)exclusief karakter van de afgeleverde leads één van onze absolute sterktes. Wij sturen leads door naar gemiddeld 2 leveranciers. Op die manier verminderen we de concurrentie en verhogen we de kans voor onze leveranciers om de deal te sluiten, wat onze leads heel geliefd maakt. Wil je liever volledige exclusiviteit in de leads die naar jou worden doorgestuurd? Ook dat kan.

We houden van een lange en duurzame samenwerking. Daarom hechten we zo veel belang aan de kwaliteit van de leads die we naar jou doorsturen. Ben je slechts in enkele provincies actief? Dan houden we daar uiteraard ook rekening mee. En loopt het toch een keer mis bij een lead die toch geen interesse heeft? Dan doen we daar niet moeilijk over en hoef je die niet te betalen.